Torsdag

2011-01-13 - 10:47:51
Redan torsdag. Vart har denna veckan tagit vägen .
Har inte haft någon lust att uppdatera bloggen men börjar komma tillbaka nu =)
Bella sitter å kollar lite på Lotta och vilicia sover. perfekt att kolla igenom skoluppgiften lite :)
Igår vad jag och handlade.. storhandlade, glömde lite småsaker eftersom jag glömde lappen hemma men får ta det här ist. :) 
Köpte även målarfärg till bellas rum :) Hoppas de blir som jag har tänkt mig :)

Idag får vi kanskel ite besök. om S bil startar de vill säga ;) . Hade varit kul , sedan har hon en son som är lika gammal som vilicia. Skoj .

sen ska jag se om jag kan framkalla kort till ramarna jag köpte igår .. två svarta ramar som ska sitta i hallen . dags å börja få upp lite grejer.. men hallen är de som blir klart först. eller där vid ingången ;) .
Sen ska jag köpa ett nytt minneskort till systemkameran och tadet gamla minneskortet till vår digitalafotoram :)


Har lite kort på barnen på kameran men orkar inte lägga in dem nu.. får göra det om en stund så kommer kanske lite bilder sen .. :)
Nehe lite nytta var de jag skulle göra :)
Postat av: helen

de är bara lite små jobbigt i början sen går allting på rutin, ska nog köra lite blandning med lchf senare (mindre kolhydrater) och mer motion ska till :) vi mår jättebra och hållt oss friska hela tiden nu. (peppar peppar) kram på er

2011-01-13 - 11:10:46
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0