Fredag

2011-07-29 - 19:00:33
Nu var det ett tag sen jag skrev här. Har haft fullt upp med bus, jobb, plugg. :) denna veckan är det ganska lugnt.Lite vänner har varit här, bella har fått borrelia så hon går på pencilin. ja har hänt lite av allt möjligt i veckan . Imorgon bär det av till staden för att storhandla.. börjar bli tomt i kyl frys och förråd här :) Jag äålskar att storhandla ;) 
Kvällen ska gå till att städa skåpen i köket tänkte jag . och plugga. Får se hur mkt de blir av de förstnämnda. Men lpugga så skall jag göra en uppgift iaf eller två . så jag har de gjort :)  Men hade varit gutt å städa i skåpen så man verkligen ser vad som behövs. Men får se hur mkt som hinns med och hur mkt jag orkar. Ska vara hundvakt ikväll/natt med . Systers hundar är här.. Men hon kommer inatt efter att hon har jobbat såd e skall nog gå bra :)

Mitt databord behövs verkligen städas också . Fasen en städerska skulle man ha ;) Eller några fler timmar på dygnet..

Nehe man kanske ska ta tag i skiten . samt lägga bella så de blir lite lugnt här ;)



Postat av: LIIV - vanlig men unik

Otäckt med borrelia :-o

2011-07-31 - 13:07:20
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0