Söndag

2011-07-31 - 14:37:58
Dagen började med sovmorgon till 9 :) tack tack kära barn.
Sen kom moa och melle hit :) då blev det scones och masas bus. :)
nu sitter jag och funderar på om jag orkar gå å köpa glass till fruktsallad som vi ska ha lite söndagsmys på ikväll :)eller om de bara blir frukt:) lika gott de.





Igår var det shopping hela dagen . så jag orkade verkligen inte uppdatera. Nu har jag fyllt kyl å frysoch förråden här iaf :) så vi ska klara oss ett tag :) härligt.
Idag funderar jag på om man ska äta tacospaj. Sjukt gott. Undra om jag handlade så allt de finns hemma :S?
annars får de väl bli ngt annat eller en promenad till affären :P .
Igår handlade jag ett fint regnställ till isabelle.. Lite stort men hon växer ju i de senare :)  super snygg och på rea;)
Sen blev de en tjocktröja till bella, en tunika till vilicia och två linnen till mig :)
En toppen dag helt enkelt :)



Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia

De skalkläderna hade Bella förra hösten fast i annan färg, tyckte jättemycket om dom :) Nu är det Alicia som har dom i höst och de ser ut som nya så bra kvalité iaf :)

2011-07-31 - 19:13:48
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0