.....

2011-06-18 - 23:01:33
Hade inget att skriva egentligen då jag inte vet hur jags ka göra med bloggen .men efter att spytt några gånger och mår skit så tänkte jag passa påa tt skriva av mig lite.. Blir en hemma dag imorgon . MÅSTE vara frisk på måndag!! ..

Tänk vad mycket tankar som kan komma upp bara så där. Vad lycklig man borde vara för att få var frisk . Jag är så otroligt tacksam över att jag klarade mig som liten att jag har så månag nära och kära som finns där för mig. Men fan vad det gör ont när man inte kan finnas där och hålla din hand varje dag att man inte kan åka till dig bara för att säga hej . Jag hatar att sitta hemma och tänka, Jag hatar kvällar utan jobb. Kan inte koncentrera mig på plugget alla tankar kommer fram .
Allt måste vända nu. du kommer bli bra . vi ses snart igen .. Snart!

Tänk vad lätt det är att fly från problemen . istället för att ta tag i dem så finner man roligare saker som man planerar . Jag älskar planer och drömmar jag, jag älskar att ha ngt att se framemot eller mål att uppnå till. Att visa andra.. Men när känner man att man tar på sig för mkt ? .. Hur mkt orkar man ? orkar man allt man vill?. Jag älskar att ha många bollar i luften samtidigt som jag ibland blir så trött på mig själv.
Men när jag når varje mål så blir jag så stolt. Stolt över att ha klarat mitt mål.
Jag tog inte saker och ting på så stort allvar innan jag fick mina underbar barn. Nu gör jag allt med tusen gånger mer allvar. Jag vill visa dem att det går,trots att saker går emot än så klarar man det man vill .

Jag håller allt inom mig. Delar med mig av allt bra, allt jag är stolt över.
Jag är lyckligt lottad som kunnat använda de som gått emot mig och göra det så jag blivit starkare. det finns för mkt fördommar i denna värld.

Vet inte vad jag vill komma fram till mer än att ta vara på livet, älska dem som älskar er. Fånga dagen och ha en massa drömmar och mål med livet. 


Älskade barn jag älskar er. <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0