God morgon

2011-06-27 - 09:17:06
skriva lite här kanske.. :)
Idag vaknade jag vid 5 och var pigg vid halv 6 vaknade vilicia.. Hon fick lite välling och somnade om.. :) Jag sonade om strax där efter. kl 8 kom isabellle och ville upp =) Attans vad pigg man blev att att se en klarblå himmel  och att solen som lyste så starkt :)
idag ska vi ha en riktigt njuta dag av vädret och av min lediga dag :) ska hinna medl ite nödvänndigheter med.. micron ska städas och det ska städas klart i köket.. det är det jag ska göra klart idag . imorgon ska jag hinna med lite också innan så det är fint här till helgen när vi får besök :) .. härligt


Nehe nu ska jag klä på mig lite shorts sen ska vi ut... ska gå och handla idag sen och köpa glass:) som vi ska sitta och äta nere vid vattnet.. Underbart =)
Postat av: Ellen

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-11 - 07:06:06
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0