Torsdag

2011-06-09 - 07:55:21

Ännu en ny dag :) ingen olycka för bellas del inatt =)
Jag ovder lika dåligft som vanligt. tänk så skönt omman kunde lägga sig vid tio och somna då och sedan inte vakna förens barnen vaknar... önsketänkande :)

Idag har vi inte så mkt planer. vädret verkar inte vara på topp. Skönt då kan man göra lite nytta hemma :) . om de blir fint ska vi ner till lekplatsen och så :) Mamma kommer med tea nu på förmiddagen.. Dem ska på student.. Tea bor hos mamma nu typ hon är här när dem ska iväg, detta för att jag känner att jag faktiskt inte har tiden , Mamma är hemma så där får tea mer tid och uppmärksamhet. Känns super skönt att mamma kunde ha henne, för hade inte velat göra mig av med henne . Men i sommar kommer jag ju jobba och plugga och ja då har mamma mycket mer tid än mig:) tack mamma :D

ska till syon idag med. Bestämmt mig föra tt plugga hela sommaren. Känns super skönt. då kanske jag kan söka till högskolan till januari :) måste ju få ihop rätt med poäng och så eftersom jag inte gjorde klart gymnasiet. Men får se chansen ökar ju nu iaf. Har kurser till 22 juli nu ska jag bara se till att ha hela sommaren :) .Känns super. Ikväll tänkte jag faktiskt plugga i kapp lite i natur b =)

Sen ska jag ringa bellas dagis och kolla när vi ska skola in henne, datum och så :)

Nehe nu ska jag sätta in baugetterna i ugnen :) sen efter mamma varit här måste vi gå och handla :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0