Tisdag

2011-06-21 - 17:58:53
En liten uppdaterin kan jag väl bjuda på här mitt i allt trots och barnlek :)
bella har lekt med kompiar hela dagen . Mormor har varit här , vi hr varit nere vid vattnet och så :) blåste endel men inte kalla vindar utan helt underbara =)
åt glass och mös. Beölla visade liteutav sina nya knep för mormor tex hur man skriker i affären . Man håller för öronen så man själv slipper höra hur illa det låter . smart va ;) .
Lär sin kusin lite hur man kaxar upp sig för mamma;) " du passar dig, okeeeey!!!"

tänkte att jag skulle göra lite nytta denns veckan :) om jag hinner. Ska göra klart skolgrejen för denna veckan idag eller imorgon. Sen ska jag städa kylskåpet ngn dag .. frysen behöver också frostas av men det hinns kanske med nästa vecka:) Ja lite småskit som ska hinnas med innan midsommar.







Juste på torsdag ska jag ju till öppnaförskolan med Moa med :) skoj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0