Stäng av knapp...

2012-04-18 - 20:34:10
Nu är matte provet gjort.. Det känns i hela huvudet att jag tänkt lite extra idag;) haha är helt slut.
hoppas det gick bra.e tt godkänt å jag är nöjd.. :) Får nog veta de nästa vecka, spännande.
Nu blir de en lugn kväll med mammsen. Imorgon är det mvc som står på schemat även plugg å städ.
Mkt som ska hinnas med när man har lite tid över. eller tid över till ingenting har man ju inte ofta om man inte tar sig tiden . för egentligen finns de ju alltid något som man borde göra.

Men morgonsagen består av ett samtal(ge oss lite tur nu :) ) plugg, städ och mvc helt enkelt.
Någon som har något tips på ngn maträtt? roligt å  testa ngt nytt.  Känns som om matfantasin är totalt borta.


Nehe nu ska jag ha kvälls mys med mammsen . Vika tvätt å sånt skoj ;) haha . drömma mig bort till värmen å alla roliga planer . Glömma bort allt trots som får mig att bli tokig vissa dagar och njuta lite extra av de man har framför sig. Skönt med egentid på kvällen där man kan koppla av. slipper allt tjat. Kunna sitta i tystnaden utan någon som babblar hela tiden ;) haha Visst är de underbart med pratglada barn men ibland skulle man vilja trycka på stäng av knappen. Men attans så lycklig jag är :)




Lycklig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0