Fredag och snart helg.

2012-08-31 - 08:29:54
Idag känner jag att det kommer bli en bra dag.. Känns som denna helgen kommer bli en toppen helg och jag längtar så till nästa helg=) 
Idag ska jag måla lite när barnen sover.. så stolarna och bordet blir klart ngn gång. Men skönt att kunna ta lite i taget.. 
 
 Nu har jag ännu ett roligt paket å vänta på tills på måndag .. Lite bakgrejer.. skoj =)  Hoppas att tårtan blir pecis så fin som jag tänkt mig=) sedan undrar jag lite hur lång tid det tar att byta stövlar till en stlk mindre. Väntar på vilicias nya stövlar ju ... 
 
Idag ska vi även städa å lite så  Imorgon får vi lite besök förhoppningsvis=) oj vad jag längtar.=)  Sen är det ju hästtävling imorgon med. Islandshästar.. Hoppas hoppas de kan ha tur med vädret men de är väl ingen risk.. Jag tänke ju faktiskt kolla.. :) 
 
Nehe nu ska jag släppa ut lilla bamse sen ska vi till dagis.. tänker var sådär lagom lat å ta bilen idag.. Mest för att jag ska kunna handla en cola på vägen hem utan att behöva gå mer än nödvändigt i regnet ;) Idag ska de vara själva nästan hela tiden =) 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0