tuff tid.

2012-08-15 - 23:15:07
Vet inte hur jag ska börja detta inlägget egentligen . eller om jag ska skriva et över huvudtaget.. jag är helt slut i huvudet,kropp och själ. 
Det har varit för mkt. finns det inget stopp. den man minst anar . jag har varit så rädd för att något ska hända ngn nära utan att jag skulle kunnat göra ngt åt det. Hur hanterar man sånt.. Oron finns kvar, När försvinner den . Kommer det bli bra nu eller har vi bara förlängt tiden ... Många frågor utan svar. jag känner mig så svag samtidigt som jag vet att jag växer i mig själv. Men detta känns som att jag snart inte orkar mer.. Det blir för mkt.
 
Men på tal om något annat. Min födelsedag var idag .. Helt ok dag. den slutade bra ialla fall. Huvudsaken . 
dock känns det som vilken dag som helst. förutom en trevlig middag å så ;)  Fick blombud idag med.. tänk att en människa kan vara så underbar. det borde finnas fler som dom.. får ett stort leende så fort jag ser rosen och nallen =)
 
Imorgon är en ny dag.. kommer bli tufft. men det ska gå bra.. 
 
 
 
Älskar dig.. 
 
 
 
 
Vad hade jag gjort utan dem som står mig nära. Vad hade jag gjort om jag inte hade haft de där vännerna som jag vet att jag bara kan lyfta luren till och ringa..  Älskar er. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0