Mkt just nu

2012-06-17 - 22:03:05
det är mycket just nu . bloggen hamnar lite efter. bilder glöms bort att tas osv. två veckors plugg till sen är jag klar.. ingen kommer vara gladare än mig. färdig undersköterska. Härligt kämpat! .
nu är jag helt inne i packning , flyttning och andra roliga projekt.
imorgon ska de fixas i nya lgh . skoj skoj sen hem och plugga.. tvätta och städa. tisdag är vilodagen än så länge. onsdag blir de sjukhuset, sedan springa i affärer så som ikea och gärna i ngn klädaffär så man kan hitta ngt att ha på sig på midsommar.
torsdag är det läkarbesök hos bvc innan det är dags å börja vårt midsommarfirande.. mitt i allt de här så skall jag hinna med å baka tårta och gärna cup cakes också . :) Härlig vecka.


Nehe nu ska jag fixa de sista inför imorgon .. Ha en bra vecka för det tänker jag ha :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0