Varför?

2012-05-17 - 21:43:51
Dags för ett sånt där tråkigt inlägg, ett inlägg som jag aldrig kommer få svar på , varför?
Varför är det så svårt å bry sig, att höra av sig och finnas där?
ett grattis var det allt du kunde kläcka ut ? inte en fråga hur jag mått efter eller liknande. Är det inte det minsta man ska kunna begära från en person som dù?
Vad ska jag säga den dagen barnen frågar efter dig? sanningen, att du inte bryr dig? att du inte ville ha den roll som du egentligen har. att du valt bort dem?
Jag har aldrig begärt ngt från dig, begär inet att du ska köpa några julklappar, födelsedagspresenter men ett samtal åtminstonde en gång i månaden kan väl inte vara mycket begärt? ska inte det vara ett intresse från din sida eller är det endast jag som ska tvinga dig till det? .

Bättre att tacka nej till en roll om man inte kan vara det 100%. Om man inte kan finnas där och bry sig, om man inte kan ta sig lite tid. Det är inget som kostar pengar endast kärlek! . Men är det en för dyr gåva att ge så kan du skita i det nu. jag vill inte ha några falska förhoppningar. vi är värda mer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0