Ibland kan allt gå så fel även om man trott att man gjort rätt.

2012-11-12 - 22:27:00
Nu var det länge sen sist. Har helt enkelt haft full upp. Och inget roligt alls att skriva.. Just nu känns allt lite förvirrat. Så har inte så mkt å säga nu heller. Några tuffa dagar framför mig men hoppas det vänder sen . Det känns bara så förbannat orättvist!

Jobbet går iaf jätte bra även om det varit väldigt lugnt denna månaden(tyvärr) men hoppas det blir bättre. Snart är jag klar med svenska 2. LÄNGTAR. det är så förbannat jävla tråkigt! .
Då är det engelskan kvar. men den ska jag fasen klara! .
Sen vill jag bara läsa psykologi 2 sen känner jag mig ganska färdig inom pluggandet för ett tag.

Allt är bra med alla troll här hemma.. det är ju det viktigtaste. Bella har varit på sin 4 års kontroll. fått tid till tandläkaren osv. De trivs så otroligt bra på dagis här. Och jag med för den delen =) . Älskar deras dagis!

Nehe nu ska jag snart lägga mig.. är som sagt inte alls på topp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0