Visa er.

2012-10-11 - 19:50:00
Har inte så mycket att skriva här längre. Känns som om alla dagar ser likadana ut typ.
Nu är iaf stortjejen med L. där ska hon vara någon natt eller två. Vi får väl se.. Imorgon ska jag iaf rida. hoppas vädret är med mig då =) .
Sedan ska det målas i bellas rum igen . Så det vita blir klar =) skönt att göra det när hon inte är hemma ju . Idag gjorde jag klart första inlämningsuppgiften i svenska. Det kändes bra. Nu måste jag dock låna en jävla bok ... Hatar att läsa böcker som inte alls intresserar mig. böcker från typ 1800-talet.. Suck . Men men en bok ska jag väl klara av..

Juste har börjat få upp lite till tvättstugan =) ser fram emot att visa er resultatet när det är klart..

Nej idag är det min tv-kväll så där jag ska hålla mig ikväll =)


 
Postat av: Shopaholic ♥ Nybliven mamma till tre!

Så fina dina tjejer! Och väldigt lika varandra!

2012-10-17 - 11:50:28
URL: http://majbebis08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0