Mkt framöver

2012-09-29 - 00:10:22
nu var det ett bra tag sen jag skrev här. Har haft fullt upp :)
Lär dock itne ha mindre å göra i framtiden men lite tid för bloggen ska jag nog ha..
Imorgon blir det en runda in till min mor å lite så .. ska försöka hitta ett par byxor med. tror ni jag lyckas ;)?
Hatar att köpa byxor. så svårt att hitta några som är bra. antingen är de förkorta. eller för pösiga . osv..
men ska ge det ett försök iaf =) .

På söndag är det ullared som gäller.. Kläder till barnen står på listan =) . hoppas på att hitta lite fint iaf.
Lite egentid med shopping är aldrig fel =)

Sen börjar verkligheten . Första jobbnatten måndag- tisdag . Hejja mig det ska gå bra det här =) Hoppas jag kommer trivas och att allt kommer funka bra =) 3 nätter blir det första veckan iaf.

Sen är det även dags å börja plugga igen .. Ska ha mitt slutbetyg. Är ju klar som undersköterska men har två kärnämnen kvar. Men blir klar med det denna terminen iaf. :) så glad.

Känner verkligen att ett nattjobb kommer passa mig. Hoppas det känns så sen med.. Bara jag kan komma till ro och sova ngn timme innan så ska det nog lösa sig =) Får se om kroppen orkar det med.. Det är ju faktiskt inte alla som klarar av att jobba natt och det vet man ju inte förens man testat.För endel är det perfekt och endel tycker det är jätte jobbigt.

Nej nu ska jag försöka sova så jag kan få lite gjort imorgon med =)

God natt =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0