Söndag som känns som måndag .

2012-09-09 - 16:29:50
Söndag idag . 
Igår var jag helt sker på att det var söndag .. snacka om att man bli snurrig. 
Nu är det dags att laga middag iaf... lite senare än vanligtmen bättre sent än aldrig eller hur =) . 
 
Idag är en sån där dag jag bara tagit de lugnt.. Sanna har varit här å så :) ikväll ska jag nog ta oh måla lite stolar igen så det blir klart snart =) ... I veckan har jag lite samtal som ska fixas med.  kanske börjar jag plugga snart.. Hoppas det ... ser framemot att få lite klart... Håller påatt kolla runt liet grejer för framtiden å så ..i vissa lägen skulle man bott ien större stad.. men men . allt går ju om man vill ... På ngt sätt så löser sig allt. : ) 
 
 
nu är det dags för lite matlagning =)
 
Hoppas ni får en bra söndag
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0