Stanna tiden!

2012-09-13 - 14:19:11
Tiden går så fruktansvärt fort... hinner knappt med. redan torsdag och dagisdagarna är över för denna veckan nu ska vi ha långhelg med massa mys.
men först är det fotografering imorgon =) hoppas på några glada barn på korten iår ;) haha.

Annars är det en helt med inte så mkt planer vad jag vet än iaf(eller vad jag kommer ihåg) men ska ha en helg där vi bara ska mysa iaf..

Idag har jag varit i kalmar . varit på ÖF med moa å så . Mysigt som alltid. lite babysång och lite handavtryck blev det idag =) blev lite mat i stan för att sedan handla mat till wilja på vägen hem =). Effektiv dag.
Nu ska barnen hämtas och vi ska mysa några timmar innan läggdags.. får väl se hur många timmar de vill spendera med sin kära mor. tror dock de hellre är ute än med mig :P brukar vara så. haha ..

lite synd att fotograferingen på dagis är såå tidigt imorgon .. men skönt också för då är ju hela dagen kvar sen =) .
Nej nu tror jag wilja vill mysa lite med sen ska hon sova =)

Ha en bra dag =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0