Hemma

2010-08-06 - 14:33:54
Nu är vi hemma:) väntar på att min älskade trollunge ska komma.. ååh vad jag ska pussa på henne:)
nu håller jag på att plocka upp från bb å så :) känns underbart att vara hemma.
Vilicia ligger å sin säng å sover..
Alla undersökningar å så idag har gått bra.. ska tillbaka imon å göra det där PKU testet.
Läkaren som gjorde hjärtultraljudet visste mkt väl vem jag var å hade haft mig när jag var liten.. han berättade hur dålig jag var  å vem det var som opererade mig osv...
Vilicias hjärta var lika fint som isabelles:)

Ne nu ska jag passa på att fortsätta göra lite nytta innan trollis kommer å bebis vaknar:)
Postat av: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Kan förstå att du saknar din lilla Isabelle :)

Skönt att Vilicias hjärta var fint... :)

Kram

2010-08-06 - 21:35:26
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0