Home

2010-08-29 - 18:30:48
Nu är vi hemma igen. förkylda å så:( mindre kul..
Bella vaknade massa inatt av hosa å så..så jag har sovit så otroligt dåligt...
Jag är mer död än levande.. Själv så har jag int i halsen å snorig.. Blää hatar att vara  förkyld..
Vilicia är snorig hon med. så ja det är en liten sjukstuga.. bella har varit bättre idag än igår iaf :) . igår hade hon lite feber med.. hoppas hon är bättre imon med så hon kan gå till dagis på tisdag iaf.. Hon har ju haft så kul där denna veckan..

Nu har jag ätit en isglass precis.. tänkte ta å göra lite te med honung nu med.. citronhonung så jävla gott :) .
Sen får vi väl se om jag orkar se irene huss på tv sen.. känns inte så nu men hoppas de för de verkar vara super bra =) tyckte de var bra förra veckan iaf..

Nehe nu kallar teekokaren på mig ;)
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Vad roligt :) Dom e la fina!

Gör du nu då?

2010-08-29 - 20:07:37
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0