Onsdag

2010-08-25 - 08:51:27
Nu är bella på dagis, hunden har varit ute en sväng och vilicia sover..
Den där långpromenaden är jag sjukt sugen på om det inte var för att jag hade skoskav så skulle vi gått nu på en gång´. Men jag får börja dagen med att leta efter skoskavsplåster..

Bella vaknade super tidigt idag,, fast vi gick inte upp förens tio i 7..igår sov hon till kvart i 8.. suck.. jag vaknade av att jag såg en spindel i staket.. sen kune jag inte somna om..usch vilken morgon. nu har jag iaf  kollar  i alla andra rum om de sitter ngn spindel i taket å de gör de inte ;) .

Trodde det skulle vara massa gnäll när jag skulle lämna henne på dagis idag.. Hon vaknade ju så himlans tidigt så hon brukar sitta å ha massa mys i soffan nu.. men en dag åpå dagsi var nog bättre enligt henne.. för hon hann ine ens klä av sig innan hon sprang å sa hej till alla kompisar.. sen kom hon tillbaka  å sa "mamma titta titta".. pekade  mot sina kompisar å var super glad..Hon han knappt att säga hej då..

Nu vaknade lillfisen.. :) hon vill nog ha lite mat snart..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0