Onsdag kväll =)

2010-08-25 - 21:25:18
God kväll =)

Jag har det super lugnt å skönt är hemma.. börjar dock bli pigg igen så lär inte kommai säng i tid.. men får se de kanske vänder igen ;)
Efter maten tog jag tea å vilicia oss en promenad  på 1,5 h.. så sjukt skönt.. blir så pigg av att gå å jag känner mig lite duktig..både tea å jag får oss den promenaden vi behöver.. Höften tycker dock inte de är lika kul med lång promenader :P

Imon när bella blivit lämnad på dagis så ska jag ut på en promenad(om vädret är fint) innan vi ska till bvc=)
ska bli kul å se vad lillfis väger nu =) .Vi kommer även boka tid för läkarbesök å de =) .
jag ska även passa på att väga mig även om jag inte tror jag gått ner mer.. för nu har jag tänkt att skaffa mig ett mål att nå.. :P
får se hur de går. :P .

Nehe nuska jag se klart på fångarna på fortet =)



tre veckor =) .. fick me ett litet leende <3
Postat av: Pyttianna

Alltid lika spännande att besöka BVC! :)



Låter som du haft en bra kväll.

Kram

2010-08-26 - 00:01:28
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: Johanna.

åååh hon är så otroligt gullig. <3

2010-08-26 - 14:02:23
URL: http://absolutjohannaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0