Onsdag kväll

2010-08-18 - 19:20:00
Då är det dags för ännu en kväll :) . Bella ligger i sängen å ska sova.. hon har sovit alldeles för lite idag så har varit massa gnäll å väldigt mammig nu på kvällen.. Mammig är mysigt men gnället hoppar jag gärna :) .
Hon har iaf varit feber fri hela dagen =) . Underbart..
Vi var ute en stund innan å lekte.. dock hade jag glömt å sätta i minneskortet i kameran så kunde inte ta några bilder:( så typiskt när jag tänkte ta massa fina kort  på  när bella lekte...
Men de får bli en annan dag helt enkelt. :)

Vilicia ligger å sover just nu.. hon ska få ett bad sen :) ska lägga upp videoklippet när hon följer blicken lite sen med:) .
Sen ska  vi bara ha en myskväll :) .

Imon ska jag tvätta.. är inte alls sugen på de men rena kläder måste man ju ha :P .
annars har vi inte så mkt planer..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0