Toppen dag

2010-08-23 - 19:07:09
Idag har vi ghaft en riktigt mysdag.. vi har varit på leos.. med barnens farfar å faster=).Där lekte vi för fulla lass åt lite lunch å lekte ännu mer..
När vi åkte därifrån var bella totalt slut. hon somnade så fort vi kom hem..
jg kan ju erkänna att jag blev väldigt trött jag med ;) haha . Men följde med (barnens) faster till hansa en stund. kollade runt lite å så..

När jag kom hem var bella på underbart humör.. hon myste med lillasyster å matade sina dockor(på samma sätt som vilicia får mat ;) )kollade lite  på bolibompa osv innan det var sängdags...
 så hon har precis lagt sig.. hon kommer nog somna super fort.
 Jag sitter å väntar på älsk som är ute å springer eller handlar.. vet inte hur långt han kommit i sina planer ;) sen ska han köpa med lite mat hem med.. får ju fira loite att vagnen blev såld igår ;) haha .

Nehe nu vill vilicia har lite uppmärksamhet :)

Laddar upp lite bilder på barnen sen =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0