Torsdag

2010-08-26 - 11:21:28
gud så trött jag var i morse. trodde helt allvarligt tt jag skulle somna ståendes:P
men de gick över sen som tur va..så ja lämnade bella  på dagis sen gick jag å å vilicia en promenad innan hon skulle vara på bvc=) .
ska fixa med hennes bvc journal sen så ni kan följa hur hon går upp =) .
vi bokade även tid för läkarsamtalet men de fanns ingen tid förens i slutet på september men om de skulle komma något återbud så skulle hon höra av sig=).
allt på bvc gick iaf bra.. hon tyckte vilicia avr v äldigt vaken å med=).
Jag gick även in på mvc å vägde mig.. nu har jag gått ner alla gravkilon+1,9 kg=).
stolt

nehe .. sitter här å överväger om jag ska baka eller ut å gå en promenad till.. Måste röra på mig blir så förbannat trött.. har ingen cola hemma heller. :( sova en stund på soffan hade varit skönt med... tea ska komma sen (hon åkte till mamma igår kväll) så kanske ska ta en promenad när hon kommer ist =)? 

Får se hur dagen blir..  
Postat av: Johanna.mamma till liam

Ja det hoppas jag :) . Han är 5 månader om 2 dagar :).

Ja de ska jag göra , ;d dålig på att lägga upp bilder ibland ;)

2010-08-26 - 15:23:17
URL: http://absolutjohannaa.devote.se
Postat av: Pyttianna

Gött att alla kilon är borta jag har en del kilo kvar att gå ner men det skall bort fram till jul hoppas jag. :)

Skönt att det gick bra på BVC, hoppas att ni får en tid snart då så ni slipper att vänta så länge!



Kram

2010-08-26 - 21:31:05
URL: http://www.pyttianna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0