Underbart =)

2010-08-22 - 12:00:41
Kvällen igår var super trevligt.. kom inte i säng fören kl 12 så jag var super trött :9 vi spelade lite spel å så iaf :)
jag å moa vann givetvis :P .
Bella vaknade tidigt så en trött mamma gick  å la sig i soffan å kollade barnprogrm.. bella la sig gämte mig å sa "silt"(=filt).. :)
Vilicia sov vidare till kl var närmare 10. duktig tjej.. bella sa hela tiden att IA (=vilicia) sov ;) .
så fort  hon förde att hon vaknade så sprang hon dit å var super glad..

Man märker att Bella är glad för sin lillasyster men samtidigt så har hon blivit väldigt mkt mindre, vill gärna sitta i knä bli buren osv..  Men hon tar väl hand om sin syster, vill gärna hålla, pussa och krama.Hon springer å kollar så hon har nappen ifall hon blir ledsen osv..
Igår när Vilicia fick mat så tog bella på sin bröstvårta å sa Ia äta ;)
Jag är så otroligt lycklig över att jag har er! .

Idag har bella en dag med farmor å farfar.Bella blir så otroligt glad när hon får vara där.. springerå hämtar skor å jacka direkt.. Leendet när farfar kommer gör en så glad, då vet man att hon kommer få en toppen dag..
Jag, moa och vilicia ska på en utflykt ;) Älsk å Z ska spela/kolla fotboll ;) .

så blir nog en toppen söndag =).
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & gravid med nummer två

Haha så säger Bella också till filt :P Undra varför det är lättare att börja orden med s ? :)

2010-08-22 - 18:11:11
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0