Måndag kväll

2010-08-30 - 23:14:08
Dag för en kort uppdatering kanske=)
dagen har varit bra. bella är bättre idag inte alls lika snorig å hostig.. skönt :) så imon är det dagis som gäller...
Hon harvarit pigg å glad så vi har varit ute nästan hela tiden..
faster(barnens) var här så vi tog oss en sväng å skulle kolla på hästarna.dock var de inte ute.. eller en häst såg vi men på långt håll.. Men vi fick oss en promenad å frisk luft=).
Därefter gick vi hem.. Var hemma en stund innan vi gick hem till farmor för att äta mat =) . trevligt, gott å otroligt skönt att slippa laga själv ;) .
sen blev de en promenad hem. så ja vi har  rört på oss mkt idag ;) .
Nu sitter jag å beställer bilder.. var ett tag sen så blir nog endel.. fast tr bara några nu :P orkar inte gå igenom alla.. Men måste framkalla på vilicia å lite nya på bella för dagis ska ha lite bilder =)
Sitter även å kollar lite på kläder... tänk om man var miljonär å kundeb eställa hem allt man ville ha :P haha 
Nae men ganskak ul å kolla höstkläder.. blir så mysiga kläder nu till höst/vintern.. Stickade tröjor å sånt =) .Myspys.

Imon ska jag iaf ha sovmorgon=).J lämnar bella på dagis innan jobbet å tea är hos mamma inatt =) så nu håller jag tummarna  för att Vilicia ska sova länge.. hon vaknar lite då å då nu när hon är snorig.. :( jobbigt för henne. Hoppas de blir bättre snart.. finns ju inte så mtk man kan göra mer än att använda nässug å saltlösning(eller bröstmjölk som jag använder då de är mkt bättre ;)) Tänk vad mkt enklare de är när de är äldre å kan snyta sig själva =) .


Nehe nu ska jag runda av denna kväll =) skicka iväg beställningen på korten bara =)
hoppas ni haft en toppen dag ni med =)
Postat av: Veronica, mamma till världens finaste Leo ♥

Självklart får du det isåfall :)



Ja juste, dom är ju jämngamla, va kul att det bara skiljer en dag mellan dom :)



Förstår inte hur jag kan missa din blogg hela tiden.. måste börja följa dig med bloglovin :P



kramar

2010-08-30 - 23:48:08
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till världens finaste Leo ♥

Jag kan verkligen inte bestämma mig för om jag ska ha lösenord eller inte, på ett sätt så vill jag det pga säkerheten, eller vad man nu ska säga. Känns så fel att lägga ut bilder på Leo som vem som helst kan se eller ta.. Men sen så känner jag ändå att jag inte vill ha lösen eftersom det är så många som följer min blogg, speciellt många från släkten som kanske inte riktigt förstår sig på det där med lösenord osv.. Menmen, iallafall :P haha - om jag väljer att lösenordsskydda bloggen så får du självklart lösenordet :)



Allt är bara bra med oss och allt flyter på bra. Leo är så himla snäll, trodde inte att det fanns så snälla bebisar :P haha.. Hur är allt med er? och funkar det bra med nykomlingen? :) Kram

2010-08-31 - 00:10:25
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0