13 juni

2010-06-13 - 20:38:51
Hej .
Nu är vi hemma igen efter en liten tur till syster.. (eller syster åkte å jobbade men till resten av familjen vad hemma) Så vi satt å snackade lite , spelade lite spel med barnen å så ;)
på vägen hem svängde vi förbi farfar som bella tjatade om :P . så imon ska hon dit en sväng iaf. medans jag å mamma åer till tea. hoppas de är hemma bara. ingen som svarat när vi ringt.Men hoppas de är hemma vill se hur stora valparna blivit :P . ända dagen denna veckan som mamma kunde åka över :P
På tisdag ska jag ju till bm  sen ska jag förbi farfar (bellas farfar) en sväng å så .
På onsdag åjker mamma iväg och kommer hem på torsdag. och på fredag har jag ultraljud:P .
så denna veckan var tajt :P . Men hoppas verkligen de är hemma. saknar min vovvse.

Idag har dagen gått hyfsat fort :P har lite planer för framtiden som kanske kan slå in ? visst hoppas man:) få se om de blir som man tänkt sig :)
det får tiden utvisa helt enkelt :P

nehe nu ska jag läsa lite bloggar. så hoppas massa roliga har uppdaterat under dagen :P . sen blir det en tidig kväll:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0