Kväll

2010-06-29 - 21:19:42
NU har jag tid för ett litet inlägg :) .
har varit ute på en promenad idag, blir inte så långa dock men bättre än inget :)
Bella sover som en stock iaf. jag har precis duschat å så :) tänkte se om jag hittar mitt nagellack med :P

Imon är det bm som gäller. sen ska jag till stranden med Ida :) . om vädret fortfarande är fint då ;)
så det är väl de planer som jag har för morgondagen :) .
Kanske dags att känna på havsvattnet om de är varmt ? ett dopp tror jag ju inet att det blir. haha

Nae nu ska jag fortsätta leta.

sov så gott allihopa:)
Postat av: Edvinsmamma - när som hellst en tvåbarnsmamma ♥

Jag gick över 11 dagar med Edvin (samma som jag är på nu med Tore, men han är mycket tjurigare). Förstod att jag skulle gå över denna gång med, men inte såhär länge ;)

Kramar

2010-06-29 - 21:22:26
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0