<3

2010-10-26 - 19:33:02

Nu är jag sjukt trött. Bella liggeri sängen och ska sova, vilicia har precis somnat :)
Så nu njuter jag av lugnet. Jag har ont i huvudet känner mig helt seg.
Imon ska trollis till dagis igen och jag ska gå en promenad till affären. Måste handla ersättning till lillfisen och lax som det var extra pris på.. Sen ska jag städa häer hemma.. ska även ringa om lgh å så så håller tummarna å så nu :)




Blev ett litet avbrott. Bella ropade bajs rumpan.. så då trodde vi hon hade bajsat men det hade hon inte utan hon ville göra de på toaletten. för det var usch å bajsa i blöjan;)  toppen..  duktig hjärtat<3

Nu ska jag dricka lite oboy å äta två mackor:) muuums
Postat av: Emma

tack ja nu får man längta :)

2010-10-27 - 04:58:47
URL: http://familjenperssons.bloggplatsen.se
Postat av: 19 år och mamma till William

svar: Lägenheten är ett hus med två våningar och vi bor på undervåningen i en trea, allt är nybyggt från 2009 med fina grejjer i. Den är på 80 kvdm och har en fin uteplats också med fina plattor på!



kram :)

2010-10-27 - 11:18:18
URL: http://mittlivv.blogg.se/
Postat av: 19 år och mamma till William

svar-: Jo allt är bra med oss, men man fattar inte att vintern är på väg IGEN, jag känner att jag nyss var gravid och att snön smälte bort där i början av april. William är ett halvt år om tre veckor och det är SJUKT, fattar itne att jag har en bebis på ett halv år, det var ju bara andra som hade det :P



Hur gammal e din plutt?

2010-10-27 - 13:47:20
URL: http://mittlivv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0