Ansiktsmask

2010-10-01 - 21:42:48
Idol är slutet och barnen sover,
Vilicia åt kvart i nio sen somnade hon..Undra när hon vaknar i natt tro..
Jag sitter här med en ansiktsmask.. Dags att ta tag i sig själv lite kanske ;) haha ska fixa ögonbrynen å så sen med tänkte jag..

Förmiddagen imon blir lugn.. ska ner å kolla tvättid bara.. jag har sovmorgon så ska verkligen försöka sova ut.. dock har jag svårt för att ligga kvar i sängen om jag hör att de andra är uppe.. Inte för att jag är pigg men svårt att somna om helt enkelt :P .

ska nog ta mig en morgonpromenad imon om vädret är fint å jag inte har allt för mkt träningsvärk i benen.. Morgon å kväll är då jag tycker de är som skönast att gå =) .
Vet inte om vi skulle åka iväg i tid imon så vi hann plocka lite svamp ;) få se lite hur dagen blir.. Men kommer nog bli en toppen dag iaf..

På söndag hoppas jag på att få tvättid.. Behöver verkligen tvätta ,orkade inte igår :/
Sen är de en ny vecka IGEN ... 
Måndag kommer förhoppningsvis bli en toppen dag, mer om de kommer då .Vilicia blir två månader.. 
Tisdag är det utvecklingsamtal på bellas dagis. Hur mysigt är inte de lixom=)? . Jag ska även fika med en vän som har en son i samma ålder som vilicia..
Onsdag är det bvc som gäller mammasamtal och väga lillan..
Torsdag är det nog svampplockning på schemat... =)

Nästa vecka är alltså ganska uppbokad.. men de gör inte :) snarare skoj å ha massa inbokat =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0