Seg

2010-10-01 - 16:03:26
Nu ska jag snart börja med maten så den är klar när älskling kommer hem =)
Bella springer stolt å visar att hon fått på sig vilicias strumpor.. gissar på att de kommer vara ganska uttöjda sen ;)

Idag har vi verkligen inte gjort ngt.. eller jag har gjort lite nytta när barnen sov men annars har vi bara tagit de lugnt =)
Ikväll ska jag baka.. äppel å kanelmuffins blir de =) hoppas de blir goda.. aldrig bakat de men hittade ett recept som lät gott. sen är det idol som gäller.
ska försöka komma i säng i tid idag..men har så svårt att komma till ro.

Juste ska bada ikväll med å lägga ansiktsmask tror jag=)eller duschar jag tsm med vilicia hon tyckte det är supermysigt=)

Imon blir de iväg en sväng å så på eftermiddagen iaf..mysmys

nehe snart dags atts ätta in kycklingen i ugnen..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0