Torsdag kväll

2010-10-07 - 22:42:46

Nu har klockan blivit alldeles för mkt.. Som vanligt.. ska väcka vilicia å ge henne mat nu snart sen ska jag sova.
 Har köpt amningstee hoppas de hjälper.. fast de smakade skit ;) men ska testa med lite honung imon så kanske de blir lite godare iaf..värt å ge det ett försök ..
Imon ska jag å barnen följa med mamma å vara barnvakt åt systers barn.. sen på lördagen kommer även jakob dit. och på lördag kvällen åker mamma hem för då kommer syster å de hem igen ;)
så stannar vi till söndagen någon gång..
jag har lite samtal å så å fixa imon innan vi ska åka..
ska nog skriva en lapp innan jag lägger mig, annars glömmer jag .

på måndag kommer syster hit och jag ska till bvc med vilicia.. under tiden ska bella vara med mormor :)


Nehe nu ska jag väcka vilicia, så jag kan sova sen ...

Postat av: Isabel

Måste säga att du har små sötingar till barn :)

2010-10-08 - 00:12:47
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0