Vilken underbar natt ..

2010-10-05 - 09:21:32
Vilicia är så duktig.. igår åt hon vid 7 sen somnade hon halv 8..
Gissa nä hon vaknade för mat? =) ö. kl tio i 4. jag vaknade  å trodde kl var två. men ikke.. Hon sov i 8,5 timme i streck å var utan mat  i närmare 9 timmar:) ja jag är stolt.. tänk om jag hade lagt mignär hon la sig då hade jag varit super piggg kl 4 ;) haha ..

Nu har vi iaf lämnat trollis på dagis.. hon blev så glad.. På vägen dit pratade hon för fullt.. Vad det har gått fort nu pratar hon hur mkt som helst. de kommer nya ord hela tiden å hon pratar med meningar hela tiden typ :)
honär så otroligt duktig.. På vägen tilldagis pratade vi om vår bilo ;) . hon sa" titta mamma,  dä pappas biiiil" och efter en stund kom det, " å mammas biiiil". :)resten av vägen var det " nej miiim biiiiil" Mim=min

efter att vi lämnat trollis på dagis så gick vi upp å hämtae hunden för en promenad.. :) så nu har vi tagit vår morgonpromenad .. dock blev den ine så lång :) ska gå längre imon men vilicia var inte riktigt på humör, hon ville ha mer mat :P

Hoppas ni får en bra tisdag för de tänker jag ha:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0