Detta blir nopg bra:)

2011-04-10 - 14:01:34

Nu har jag hunnit med lite mys med familjen och sova i 20 minuter. nu laddar jag för jobb igen;)
Kommer hem sent så lä inte bli fler blogginlägg idag . Men så blir de ju ibland :)
Hann inte ta några bra bilder idag så det får bli imorgon :)
nu längtar jag tills imorgon oj vad jag ska mysa med barnen . Men jag njuter av att jobba faktiskt. Jag uppskattar att vara hemma mycket mer då. :)
Jag gillar lite förändringar i vardagen och tror att detta kommer bli superbra när jag kommit in i de.. Mkt nytt nu så det tar nog ett tag :) går brevid både idag och på onsdag sen får jag se om jag vill gå brevid en dag till. Lite nervöst att vara själv sen :P Men det blir nog bra :)

nehe mys med barnen innan det är dags att bege sig:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0