Lördag

2011-04-02 - 23:12:42

Idag ahr jag inte alls hunnit med bloggen. Har ju gjort högskoleprovet idag :P det gick som de gick typ,haha . Men gjorde ju det mest för skojsskull. Ska bli kul å se vad jag får iaf . :P . är nöjd så länge jag får över 0,1 som är lägsta;)
Ordförståelsen var sjuktsvår haha men inte så konstigt att jag tycker det , jag använder inga såna konstiga ord;)
men men . Ikväll har jag hunnit göra delprovet i matten med.
 Så om de inte är något bra på tv imorgon så kan jag börja med psykologin :)

Har inteh unnit medatt lägga upp några videoklipp och de men ska försöka hinna med imorgon . Imorgon ska vi även på dop. Mysigt =)

Nehe nu ska jag kolla lite på tv sen sova ;) hoppas ni har haft en bra lördag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0