måndag

2011-04-18 - 15:40:42
nu ska vi snart äta .. det är redan klart.s å perfekt. mamma hade med sig så blir latis mat idag, men en fin dag som denna så gör de ju inget :)
imorgon har vi lite planer på vad som ska göras på baksidan.. då ska jag tvätta av väggarna :D eller jag och bella. om det är fint väder d annars har vi massor att göra inne med ;) .
inte så att vi blir utan sysslor :P
sedan ska även balkongen tvättas av. de borde vi ju hinna med imorgon med om jag inte tar det ikväll när barnen lagt sig ? beror på om jag orkar. plugget går först :) skönt att jag bara gar en inlämningsuppgift som ska vara inne idag. men det är nästan klart så :)

ibland har jag askitmkt ibland är de riktigt lugnt så skönt :)
nästa vecka blir det till å börja med medicinisk grundkurs.. spännande :) men det kommer nog vara riktigt mkt man ska kunna .:P

nehe ta det lugnt en stund innan maten och ännumer utelek


hoppas...åh de skulle vara super kul:)
Postat av: Mia 18år - Mamma till William och Marcus

Sv. Tack, jag är som ett barn på julafton! Visste knappt vad jag skulle ha på mig idag, ville ju ha på alla nya plaggen! hahaha.



De vita FredPerry skorna kommer från Nelly.com , men jag tippar på att de går att köpa dem i vilken sportaffär som säljer skor :).

Sandalerna kommer också från Nelly.com :).



Nästan alla mina skor kommer därifrån, för jag har jätte svårt för att hitta rätt stl i skor. Nästan inga skoaffärer har 41/42 i skor. Men Nelly har det :D.



Kram Mia

2011-04-21 - 10:31:23
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0