Underbart

2011-04-25 - 12:48:53
Nu har vi varit ute på en promenad hela familjen lekt lite vid lekplatsen.. ätit lite brunch då vi ska äta pastasallad å så med moa med familj sen ::) snacka om mysdag . jag ligger ute i solen och försöker bli lite brun dock händer det inte så mkt. känner ju mig supervit jämfört med bella som blir brun så lätt. Men skönt att det inte är lika känsliga och bränner sig lika lätt. Men uv strålarna är ju lika farliga för det så gäller ju att smörja in dem nu ändå :)

En kattjävle sprang in hos oss idag jakob glömde stänga ena ytterdörren så den tog de hållet smart jävle för på andra sidan ligger tea ;) som tur va så sa bella till så jag kasstade ut den :P . Men då tänkte den gå runt men då sa tea ifrån ;) hahah
Tur att bella sa till så den inte han kissa inne eller ngt :P

Imorgon har jag ett möte jag ska på.sedan blir det familje mys.. hoppas på att klädernaj ag beställt till barnen kommer med.. Skorna kommer nog inte förens på tisdag .. ska lägga upp en bild så ni fårs e dem :)
ska försöka hinna lägga upp lite bilder ikväll med :)


Till bella. Superfit: freddy


Till mig : Björn borg



Hoppas de passar bara jag ahr så olika storlekar beroende på vad de är för skor, så håller tummarna annars får jag ju byta :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0