Tisdag

2011-08-09 - 08:07:36
Nu var det ett tag sen . 
måndagen har varit bra vi har myst i skogen plockat svamp, fiskat kräftor. sen skulle jag pluggat men blev inte så mkt gjort så idag vet jag vad jag ska göra när barnen har lagt sig.. MÅSTE plugga. får logga ut från allt annat och verkligen kopncentrera mig i en timme eller två =)

Idag ska jag även hinna med och plocka iordning här. vika tvätten som jag pratat om så länge ;) damsuga.skura osv. Så det var ju bra att barnen vaknade i tidi dag och inte sov till 9 då hade ju en timme försvunnit ;) haha
nu ska jag se om jag kan komma på vad man ska äta till lunch och middag :P Något bra förslag?

nehe nu ska jag mysa lite med barnen .. Sen ska jag kolla vad vi ska äta :) ska se om jag kan lägga in lite bilder från kameran sen :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0