Kväll

2011-03-29 - 19:08:09
Barnen har ätit redan och snart ska de i säng. jag och älsk och två vänner ska äta grillat idag ;) skulle ha ätit det tidigare så bella kunde äta med men så blev de inte idag. Utan de får bli en första grillning i lugn och ro där jag kan äta sakta och njuta. aldrig helt fel ;)
Bella lär ju hinna äta massa grillat i sommar så ;) . Vi var helt enkelt tvugna att använda vår nya grill idag ;)


idag har vi iaf varit inne i stan och handlat och så . :P inte fått så mkt nytta gjort mer än de så desto mer har jag att göra imorgon.
Ringa de samtalet som jag skulle ringt idag, betygssamtal , Matte massor med matte! . så lite skoj har jag imorgon ,sedan massa mys med barnen så klart :)


Nehe  Ha en bra kväll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0