Söndag

2011-03-13 - 19:50:05
Imorgon börjar verklighen igen slapp helgen är över. och jag har inte pluggat ett jävla skit.. Nu fan måste jag ta tag i de..
Har en inlämningsuppgift som ska vara klar denna veckan sedan är även slutprovet denna veckan på denna kursen. Skönt för tyckte inte om denna kursen ;)
Måste även plugga till körkortet... Imorgon blir det ett datatest på körskolan iaf. Mellan första och andra körlektionen perfekt. Sen hem äta lunch för att sedan köra igen .. SÅ imorgon blir det mkt körande. Kvällen blir det plugg.
Jag längtar hem nu.. Ska bli helt underbart att komma hem sen . Det är ju det bästa med att vara borta.. Tänk att få sova i sin egen säng hur skönt är inte de lixom.. Längtar tills körkortet är klart, tills jag är klar med denna tråkiga kursen.. Sen är det matte B som gäller heja heja. :)

Nhe solsidan snart. Ingen mening att ta fram skolböckerna innan dess... Nu blir det njuta av lugnet en stund :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0