lite jobb.

2012-04-25 - 16:55:57
Idag har de varit en lång dag .. Började dagen med shoppng och sedan blev de lite jobb.  nu har vi precis ätit middag . eller barnen får jag säga.. halsbrännan sa ifrån idag . så får ta ngt lite senare ist. ikväll ska jag få lite gjort tänkte jag . dammsuga och skura nedrevåningen när barnen somnat. övervåningen får jag ta imorgon när barnen är på dagis innan de är dags för jobb .

känner att ryggen kommer vara ganska trött efter morgondagen . men skönt å komma ut lite med :)

ikväll ska vi läsa en bok med innan bell ska somna som hon lånat hem från dagis :) eller från bibloteket som de varit å lånat med dagis. så nu lär de bli samma bok i en veckas tid ;) haha .
men mysigt.

nej nu ska jag ta tag i alla måsten :) ha en bra kväll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0