dagis besök ..

2012-08-23 - 22:51:00
Idag har vi haft besök från en fröken från dagis.. Skoj att ha sett ett ansikte så det är ngn man känner igen när man kommer dit. haha jag är nog lite spänd som barnen .. ska bli kul . hoppas inskolningen går prima!. annars har vi tagit det ganska lugnt idag.. haft en vän här i kväll.. hn kom och åt middag med oss och så har vi busat med barnen och bara pratat .. Underbart... fasen skönt de är å bara sitta å prata... :) har även rensat den svampen vi hittade igår.. hann inte med det igår så de fick bli idag .. Men nu är den i frysen .. gäller att spara på skogens guld =) Imorgon står det ridning på schemat.. underbart.. fan vad jag njuter av att rida.. man slipper tänka på alla måsten utan bara njuter för stunden . Nu ligger/sitter jag iaf i sängen .. ska sätta på en film tänkte jag .Sitter å funderar lite på vad jg vill göra med mitt liv... Så mkt man vill men man kan ju inte göra allt. Går ju inte tt utbilda sig till 5 olika saker men hur ska jag kunna välja? men men. ska börja med att läsa svenskan och engelskan ffrån gymnasiet så jag får det gjort.. sen är jag ju klar med den biten iaf. så det ska jg börja med så fort barnen har kommit igång med dagis och så :) det känns super.. tycker det är otroligt tråkigt att vara mammaledig.. Vet inte varför men njuter mer när jag har massa att göra..jag trivs lixom när jag har mkt som ska hinnas med så man får planera hur vardagen ska läggas upp för att man ska få så mkt tid som möjligt med barnen samtigt som jag får de som jag ska ha gjort , gjort.. :) Närbarnen börjar dagis ska jag även ta tag i mig själv.. fler promenader både med och utan barn , fixa håret, ta hand om min hud och jaa ta hand om mig själv helt enkelt :)slut på slapptiden nu :) nehe om man ska h'mta ett glas med kallt vatten och försöka sova..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0