objektiv

2012-08-29 - 18:10:54
igår hade jag tänkt att jag skulle tagit massa bilder när jag red.. men allt blev så streesig. glömde kameran så det hans inte med helt enkelt... :) Har köpt ett till objektiv iaf =) .. ett med bättre zoom och så .
Idag var det dags för inskolningsdag nr 3.. Det gick super... Imorgon ska vi vara där lite längre=)
 
Nu har vi iaf ätit lite..Lax blev det idag .. varit såå sugen på det ett tag så det var super gott. 
Fort lite nyttaa gjort idag iaf.. fått upp mina ljusstackar och gardinstångshållare i bellas rum samt fått dit listen som jag inte fick dit under trappen =) ..
 
nu har jag tre trött barn eller åtminstonde två som inte alls är på humör.. Wilja och vilicia.. Tur att det är läggdags snart =) Idag har vi även fått lgh på öland städad och så.. skönt.. snart kan vi lämna den bakom oss...
kvällen kommer bestå av lite tvättning.. bädde rent min säng och så .. Sen ska jag fixa lite i bellas rum med innan de ska sova.. =) 
 
Imorgno är det inskolning igen . sedan ser det ut som att det blir kalmar och öland... måste få klart lite grejer och så har jag rabatt på blöjor ;) det tackar man ju inte nej till .för fy så dyrt det är egentligen .. 
sean ska jag se om jag orkar springa in å köpsa målarfärg med.. alltid så seg när handlar är det sista man gör lixom :P sltar väl med att vi bara handlar blöjor och mat till wilja..haha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0