Söndag

2012-08-26 - 10:19:46
Imorgon är det den "stora dagen" barnen börjar sin inskolning på dagis.. Som vi längtar och som dem längtat.. Trotsen går mig på nerverna ..vet inte riktigt hur jag ska handskas med dem ibland..
Igår drog jag faktiskt in på ridningen för då gick bella allt för långt! Men hoppas den blir av idag ...

Tänkte faktiskt klä på mig lite sen ska vi nog gå till affären..Blev sugen på tacos paj idag. :) enkelt och gott. :P och så sjukt sugen på cola. ja tacos paj får de nog bli till lunch :) kul å testa lite olika sorters tacospajer.. finns ju massor som är godaö idag ska jag nog ha lite champinjoner i om de finns i affären . =) och en god sallad brevid=) bra för bamse att få vara själv lite under tiden.. för han kommer ju vara själv en timme vid första inskolningen å så :)

Nehe nu ska jag klä på mig å wilja =) De andra är redan påklädda =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0