Fredag

2012-08-24 - 23:12:33
Tänk vad tiden går fort. Snart är även denna veckan över. Sommaren är snart över och barnen börjar dagis redan på måndag:) Oj så dem längtar

Imorgon är det ridtur för mig och bella imorgon .. på varsin häst ut i skogen för en fika... Kommer säkert regna =( .
hoppas på lite tur för en gång skull... Idag var jag på en ridtur iaf.. Finns ju inget bättre när man bara låter hästarna springa så fort dem vill typ=) Underbart

Nu sitter jag iaf här med en ansiktsmask .. ska väl lägga mig snart. inte det minsta trött dock .. (som vanligt tyvärr) , Har målat om vilicias stol idag... första lagret iaf.. Så andra ska målas imorgon kväll :) bild kommer ;)


Ha en bra helg =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0