Äntligen överlämnat vi skiten!

2012-09-03 - 08:23:54
Idag är en dag jag sett framemot länge... Idag blir vi av med lgh på öland helt! så jävla skönt!.ska bli en lättnad...
Så idag ska jag lämna nycklarna. sen ska jag in på hm en snabbis å se om de har tröjan jag vill ha =) .

Juste vi har haft en helt fantastisk helg.. M med familj sov här lördag till söndag.. Underbart. Fan vad jag saknar att ha en så nära vän så nära.. Men vi pratar ju dagligen iaf och jag vet att jag alltid kan ringa omdet är något och hoppas hon känner likadant :D underbara du ... Och de små pojkarna, hur söta får man vara lixom ..

Vi spelade iaf spel på lördagen tsm med två vänner till... Igår fick vi även besök av nårga till vilicias gudmor och syster.. Mys..

Idag hoppas jag att jag ska ha lite energi så jag orkar ut i skogen .. För dennna veckan ligger nog all målning på hyllan .. iaf tills jag förberett allt för tårtan! .

Nehe nu ska jag mysa med mina underbara barn =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0