äntligen kväll

2012-09-08 - 19:01:52
Visst är det väl mysigt med dop. träffa nära å kära, bebisen i fokus och god mat och tårta..Men nu efteråt måse jag säga att det är förbannat skönt när det är över... Jag är så trött. och jag kommer njuta av denna veckan när jag faktiskt inte har ngt planerat än så länge.... (som bara rör mig själv då menar jag ) jo föresten på torsdag ska jag in till kalmar..=) . 
Men annars ska jag försöka hinna ägna lite tid till mig själv... förhoppningsvis på en häst rygg och även ta med de underbar barnen i skogen en sväng =) .. kanske söka upp ngn mysig lekplats... Jaa en supemysig vecka lär de ju bli iaf =) 
 
Nehe om man ska njuta lite av lugnet.. mina tre underbara och förkylda barn sover. Och jag ska snart öppna en kall god cola.. :) 
 
Hoppas er kväll blir lika bra som min ska bli! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0