Vändnig

2012-09-11 - 22:05:35
Det känns som allt börjar vända.. vet inte vad egentligen men ngt känns annorlunda .. kanske allt med flytten barnen som börjat dagis å så .. man har hunnit landa i lite rutiner. det känns underbart. Idag har jag iaaf fått lite gjort.. har klippt gräsmattan.. dok inte helt klart då den förbannade bensinen tog slut. så får göra resten imorgon ... Vikt massa tvätt. ridit och så. en helt underbar dag måste jag säga =) . Imorgon blir det en lugn dag tror jag . funderar på om jag ska rida men inte bestämt mig än.. ska ringa bvc å så imorgon med. hoppas jag får en tid dit snart... har även ringt till syon idag så ska dit nästa vecka, spännande. längtar till nästa vecka.. hoppas det blir av och att det blir som jag tänkt mig =) morgon borde jag ta en tur till affären med.. skurmedlet är slut och snart även vårt sköljmedel. och den dagliga frågan.. vad fan ska man äta .... undra om man ska grilla för sista gången iår typ ?:P fast nu kommer det ju säkert att regna bara för att jag sa att det skulle vara gott.. Turen brukar ju inte vara på min sida... så där lagom deprimerande när man kanske inte har barnvakt när man planerat in ngt.. men hoppas de löser sig.. Brukr ju inte be om barnvakt direkt.. Men men .. Ha en bra kväll det ska jag ha =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0