mycket fix funderingar

2012-09-05 - 12:49:47
Jag har lite mycket nu.. snart är det dop.. lite tvättsuge funderingar =) det kommer bli bra detta. 
idag ska det bakas två tårtbottnar marsipan figurerna håller påa tt fixas =) det är mkt nu men så kul.
smörgåstårtan ska också fixas-. men det kan vi inte göra idag . :)
sen så har jag äntligen kommit på hur jag ska göra i tvättrummet för att få mer förvaring...
 
det känns som att jag skulle behöva lite fler timmar per dag. :) jag skulle ha ridit idag men känner att tiden inte räcker till så det får bli imorgon  idag blir dte även barn gymnastik för isabelle =) hoppas hon tyckerdte är kul . värt att testa om hon tycker det är kul ju =) hon har sååå mkt energi och så kommer hon ju träffa massa nya kompisar.. perfekt start efter flytten . 
 
Nej nu ska jag fortsätta här =) 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0