Lite mer rutiner

2012-08-22 - 10:19:10
nu var det ett tag sen jag skrev igen .. Varit lite mkt den sista tiden så bloggen är inte det jag prioriterar direkt..
Igår kunde jag inte somnar.. hade migrän på kvällen och var så illamående..Men helt klart ok att ha det en gång på 3 månader ist för en gång i veckan ;) haha .

Idag blir nog en lugn dag. håller på att göra marängtårta till svärfar..
seb ska jag se om jag kan få dit lite lister i hallen . sen ska jag måla lite annat med tror jag . får se hur mkt man orkar ikväll. blev lie lite lite sömn inatt då jag inte somnade förens efter 1 :S

Funderar på om man ska storhandla idag med. eller imorgon när ngn från nya dagiset varit här :)

har lite att fixa i veckan iaf.. :) ser framemot nästa vecka när barnen börjar dagis.. det blir lite mer rutiner och så då :)
nej nu ska jag lägga lilltjejen.. Sen ska jag njuta av en kall coca cola burk.. :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0